تاتو خالکوبی میکروپیگمنتیشن – معرفی رشته آرایش های دائمی


آیا انتخاب شغل انجام آرایش های دائمی برای من مناسب است؟

باید گزینه های انتخاب رشته مورد نظر خود را دقیق بررسی نمایید زیرا این انتخاب به منزله یک سرمایه گذاری آینده است که موفقیت در آن مستقیما به کیفیت و مقدار آموزشی بستگی دارد که دریافت می کنید.

آرایشگاه عروس غرب تهران

بهترین آرایشگاه زنانه در تهران آرایشگاه عروس غرب تهران

یکی از راحت ترین روش های آموزش، آموزش دوروزه است که مسلما چیزی از این مهارت در دو روز یاد نخواهید گرفت. بهترین روش جهت یادگیری این مهارت روشی است که کسی به صورت خصوصی یا همراه با یک شخص دیگر به عنوان مدل به شما آموزش دهد که این روش می تواند یک هفته، یک ماه، یا شش ماه تا یک سال هم طول بکشد.

تاتوکاران سنتی معمولا یک یا دوسال را به عنوان شاگرد می گذراندند تا برای انجام کار مستقل تاتو روی بدن آماده شوند. در نظر بگیر دوست دارید کسی که قرار است روی صورت شما تاتو انجام دهد چه مدت آموزش دیده باشد.

احتمالا پیدا کردن یک کلاس طولانی مدت در این زمینه سخت است. اما امکانات آموزش در رشته آرایش های دائمی در حال ظهور هستند. شما می توانید موسسات فنی و حرفه ای را جهت اطمینان از اینکه این رشته در لیست رشته های آنها وجود دارد را برسسی کنید. هر رشته درسی مشکلات خود را دارد پس قبل از ثبت نام خود را آماده کنید.

درس های ابتدایی آرایش های دائمی باید فقط شامل نحوه ترکیب کردن رنگ خط چشم، ابرو و خط لب باشد و اگر مربی از شما خواست تا لبی را کلفت کنید یا لکه ای را محو یا قسمتی از پوست را مجددا رنگ کنید در نظر داشته باشید که این ها درس های مراحل پیشرفته هستند و مربی که این ها را در سطوح مقدماتی قرار می دهد با متود جدید و پیشرفته در این رشته آشنایی ندارد.

حتما از قبل سوال بپرسید که چند نفر دانش آموز قرار است در یک کلاس حضور داشته باشند زیرا هر کلاس باید شامل آموزش عملی آرایش های دائمی همراه با یک مدل واقعی باشد. اگر بیشتر از یک دانش آموز با با یک مربی و یک مدل واقعی وجود دارد، شما آن توجه شخصی مورد نیاز را از مربی دریافت نخواهید کرد که در یادگیری بسیار تاثیر گذار و لازم است. در نظر بگیرید که چهار تمرین روی مدل واقعی باید در حداقل های یک سرویس آموزشی باشد.

چه مدت یک مربی در در این صنعت فعالیت داشته است؟ چه روشهایی را بکار برده است؟ از انها بخواهید که سابقه شان را ببینید زیرا بعضی از مربی ها فکر میکنند که بعد از دو یا سه سال سابقه کار در این صنعت می توانند شروع به آموزش کنند که این تفکر کاملا اشتباه است.

با شاگردان قبلی مربی مورد نظرتان صحبت کنید تا بدانید چه مدت آنها به طور مداوم تحت آموزش بودند؟ مدارکشان را ببینید. هر مربی خوب باید یک دوره آموزشی متداوم یکساله را برگزار کند. این صنعت در حال رشد و پیشرفت سریع است و مربی که نتواند دایما خود را آپدیت کند نمی تواند آخرین تکنینک ها پیشرفته را به شما آموزش دهد بنابراین به دنبال یه ترکیب خوب از تجربه و آموزش متداوم طولانی در مربی مورد نظر خود باشید.

برای دانستن و بدست آوردن یک دیدگاه کلی در مورد ویژگی هاییک مربی ایده ال باید توجه کنید که هر چقدر لیست برنامه های او شامل ساختار پوست، هنر آرایش، استرلیزه کردن وسایل، تمهیدات بهداشتی، تجهیزات عمل، سوزن ها، دستگاه پاستوریزاسیون ابزار، انتخاب و ترکیب رنگ باشد، او به ایده ال نزدیکتر خواهند بود. همچنین در نظر داشته باشید که در لیست آنها باید فرم مخصوص اطلاعات مشتری، مراقبت قبل و پسازعمل،چارت یا نمودار های عملکرد ،فرمرضایت مشتری ،پرونده و بایگانی همراه با عکس مشتری وفهرست تامین کنندگان تجهیزات و انواع رنگ دانه ها گنجانده شود.

کاشت دائمی مژه

کاشت دائمی مژه

به طور کلی سه نوع دستگاه آرایش های دائمی در بازار وجود دارد که.........

برای مشاهده ادامه آموزش معرفی رشته آرایش های دائمی اینجا کلیک کنید.

 

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/معرفی-رشته-آرایش-دائمی/



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: